Sitä vois vaikka taas kirjottaa tänne. Eli, oon 11-13.9. menossa Tampereelle ! ZC-beibsin kanssa mennään kattomaan Inglourious Basterds ja pidetään Rex-putki. Ei siinä mitään muuten, muttakun en oo koskaan menny bussilla yksin toiseen kaupunkiin D:: Ja Huittisissa on vaihto. Yhyy miten mä selviän? Apua panikoin nyt jo.

Ropetetaan ZC:n kanssa ihan täysiä tekstiviestien ja gallerian kautta nykyään. Mää oon Richien vaimo ja ZC on Stockin vaimo ja ne pettää meitä keskenään ja me petetään niitä keskenään. Richiehän ei kato oikeesti kuollu siihen luotiin vaan harhaili kymmenen vuotta Afrikassa muistinsa menettäneenä, ennen ku mä löysin sen sieltä. Ja mä petän Richietä myös Wolfin (jaksosta "Nukkemurhaaja", näyttelijä Christoph Waltz nähdään myös Inglourious Basterdsin pääpahis Hans Landana ;---D) kanssa. Ja ZC mm. Antonin (jaksosta "Anton ja Alina") ja Fritzin kanssa. Wolf on oikeesti vampyyri ja se puri eka mua, sit Alexia ja Christiania (jotka on pariskunta) ja sit Richietä. Ja sit Richie puri Stockia ja ZC pelkää henkensä puolesta et sitä purraan D:: Joo sekavaa eikö? Ja ihan terveitä ollaan :--------D Mielikuvituksemme vain on normaalia vilkkaampi.

Pitäis joskus jatkaa myös sitä mun Alextian -ficciä. Kolmosluku on pahasti kesken. D::

T. Dani Wolf