Viimiseen kolmeen viikkoon ei oo mulla mahtunu muuta ku itävaltalaisia poliiseja ja saksanpaimenkoiria 90-luvulta. Ihan oikeasti, mun maailmaan ei mahdu melkeempä mitään muuta ku Poliisikoira Rex tätä nykyä. Pitäisköhän ehkä vähän rajottaa? o___O Mut ei sille voi mitään kun se sarja vaan on niin hyvä.

Ja musiikkimakuni on aika öö omalaatuinen nykyään. No hei, tänäänki tullu viimisen puolen tunnin aikana kuunneltua öö...

Trans-Siberian Orchestra - Wizards In Winter (np)

Amberian Dawn - River of Tuoni

Tauski - Sinä vain

Disneyn Leijonakuningas - Vallan saan

Buckethead - Jordan

Tokio Hotel - Don't Jump (hei en mä oikeesti TH:sta tykkää, sillä vaan on kaks hyvää biisiä :----D)

Seuraavaksi tulee varmasti jotain Lady GaGaa (mattit: yllätys, yllätys :----D) tai vastaavaa.

SINÄ VAAAAAAAAIIIIIIN... eikun joo tota köh. Oon vähän sokerihumalassa tänään. Poliisikoira Rex -yhteisössä (arvatkaas kuka onki ylläpitäjänä?) ollaan vammailtu jotain omiamme. Annettiin niille hahmoille vähän suomalaisemmat nimetkin :----D Richard Moser on tästä lähtien Riku, Christian Böck on Krisu, Peter Höllerer on Pete, Ernst Stockinger on Eki, Alexander Brandtner (joka tulee viikon päästä sarjaan) on Allu... ja näin. :----D on meillä jutut joo.

Ja kuolaamme tietysti Rikua, Krisua ja Ekiä. :---) Vaikka siviilisäätyni onkin 1.8. lähtien ollut varattu, niin ei se minua estä kuolaamasta söpöjen julkkisten perään, eihän? :----------------D no kuitenkin, taidan pian kattoa sen viime perjantain jakson vihdoin netti-tv:stä kun se kerta jäi näkemättä...

...Auf wiedersehen siispä! o/

T. Dani Wolf