Koko eilisen päivän oon kattonu Heroesia. Sain siis ne vihdoinkin tosiaan. Pakko sanoa että aika skeida suomentaja niissä. The Company suomennettu muotoon "Firma", vaikka mie oon television takia tottunu että se suomennetaan muotoon "Yhtiö". Pikkuasia, I know, mutta ärsyttää se silti näin fanina.

No mutta, löysin itsestäni hienon kyvyn. Saan ton pirun dvd-soittimen toimimaan jollain ihmeen kaupalla vaikka se on jo ihan kaatopaikkakamaa. Elkää nyt luulko että tää on jotain Heroes-fanituksen takia tullutta harhaluuloa. Mie oon aina osannu toimia sähkölaitteiden kanssa ihmeen hyvin. Nyt vain kun se rupesi temppuilemaan ja dvd rupes pätkimään sen soittimen takia niin menin ja laitoin sen uudestaan päälle ja mulla oli käsi siinä päällä ja ajattelin vaan että "Toimi, senkin paska, toimi!" mutta englanniksi siis ja sitten ku laitoin sen saman tien uudestaan päälle niin se toimi. Sattumaako? Voi olla. Mutta sama toistui eilen monta kertaa. Kyllä, voin olla hullu, tai fanaatikko, mutta tiedän mitä näin.

On hienoa huomata että voi olla edes jollain tavalla erityinen, special. Mutta tuo nyt saattaa vain olla sattumankauppa että ne juuri nyt toimivat. Mutta kuka tietää? Joillakin ihmisillä on oikeasti monenmoisia mielellä hallittavia voimia. Levitaatiota, telekinesiaa ja muuta sellaista. Tämä maailma ei ole miltä se näyttää. Olisi se hienoa omata telekineettisiä voimia. Mielummin kuin että saan jonkun rämän dvd-soittimen toimimaan. Mutta elämä on epäreilu. Ihmiset jotka eivät jotain asiaa ansaitse, saavat sen, ja jotkut jotka ansaitsevat, eivät saa. Sellaisia me ihmiset olemme. Ahneita ja itsekkäitä. Aina se "Minä, minä, minä".

Ääh, what the hell? Mie alan kuulostaa ihan Mohinder Sureshilta :D Ehkä lopetan väsyneen höpötykseni tähän ja siteeraan lopuksi Heroesin ekan kauden jaksoa Parasite. Sylarin sitaatti:

"Evolution is part of nature, and nature kills. Simple, right?"

Viisasta. Mie jatkan kolmoskauden kattomista vielä hetken aikaa ja sitten painun pehkuihin. Öitä.

T. Dani Wolf

Ps. En suosittele ottamaan välttämättä mitään tekstistäni todesta, koska voi hyvin olla että a) kuvittelin kaiken, b) se oli sattumaa tai c) olen katsonut liikaa Heroesia. Epäilen kaikkien olevan totta.